woensdag 18 juli 2007

Omstreden docu die op nu.jij gecensureerd wordt.

Deze documentaire is inmiddels omstreden en heeft voor veel mensen al de ogen geopend dat de oude media wel degelijk censureerd.
Nu.jij is zo'n product van de oude media en botst daarom inmiddels op vele fronten met de nieuwe media.
Bij deze wou ik u deze documentaire over de achterliggende motieven van de 2e WO niet ontnemen.
Duidelijk wil ik wel stellen dat het hier een klein groepje betreft dat zich uitgeeft als joden, maar dat enkel misbruiken en het zo voor de echte joden verpesten, waarvan er inmiddels ook een paar bewust zijn van dit groepje en daar ook over geschreven hebben (zoals te zien in de doc).
Wie zijn die mensen die zich uitgeven als joden maar het jodendom enkel misbruiken (zoals ze alles gebruiken om ons in hun greep te houden).
De familie Rothschild is een essentiele speler in dit verhaal.
Wie waren die mensen die Hitler financierde?
Hierbij wil ik mij dus distancieren van welk anti semmitisch gedachtegoed dan ook en geef nogmaals aan dat het hier geen joden betreft maar enkel mensen die misbruik maken van het mooie Jodendom waar ik respect voor heb zoals elk andere religie.
http://video.google.nl/videoplay?docid=6759022809518563654&q=condit&total=92&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

Inmiddels is het 2e mailtje verstuurd naar de redactie nu.jij.nl omdat men op het 1e mailtje gewoon niet reageert.
Fatsoen is bij nu.jij ver te zoeken of heeft het meer te maken met kapsones?

Hallo.
2e keer dat ik contact opneem, zoals aangegeven wordt als ik me inlog.
Natuurlijk wordt dit allemaal gekopieerd en gepubliceerd op het net.
Voordeel van de nieuwe media, daar heb je de oude niet nodig.
Het zou iig van ruggegraat en fatsoen getuigen.
Als ik beperkt wordt in mijn vrijheid van meningsuiting ga ik alleen maar harder schreeuwen en meld dit bij de organisatie's die daarvoor staan.
Inmiddels is het blogje zijn eigen leven gaan leiden op het net met dank aan jullie manier van doen en wordt inmiddels druk bezocht.
De struisvogeltechniek werkt dus niet op het net.

De blogjes van Lanoe staan er nog wel behalve natuurlijk die die nujij liever niet ziet:

http://www.nujij.nl/lanoe.555397.lynkx?tab=News

Inmiddels groeit het aantal mensen dat vragen steld over het verwijderen van blogjes op nu.jij.nl:

http://www.nujij.nl/home.13.lynkx?zoek=censuur

Maar het ontbreekt de redactie van nu.jij.nl aan ruggegraat en fatsoen en houden star vast aan hun zwijgen.

Dat ze daar goed in zijn weten we, anders hadden ze wel nieuws verspreiden ipv propaganda en kopieeren ze letterlijk van het ANP, want anders zouden ze hun zwijgen moeten verbreken en misschien kritische vragen moeten stellen of erger nog: Echte journalistiek bedrijven!!

Hebben ze nu nog niet door dat dat juist het tegenovergestelde effect heeft?

http://technology.timesonline.co.uk/tol/news/tech_and_web/the_web/article2086419.ece

Ga zo door redactie!!

Ik kwam op zapruder een artikel tegen over een opstel van een jongetje over Hitler dat hij moest maken van zn juf de gelijkenis van gebeurtnissen liegt er niet om:

http://zapruder.nl/portal/artikel/9_11_kan_hitler_ons_iets_leren/zaplog

Inmiddels 3e keer naar de redactie gemaild.
Nu enkel nog omdat ik zelf niet meer kan reageren op mijn blogjes.
Wederom zal er wel weer geen antwoord komen en ben benieuwt of ze het fatsoen hebben om dan iig de blogjes te verwijderen:

Aangezien ik zelf niet meer kan reageren op de blogjes die ik heb geplaatst zou het wel zo netjes zijn deze dan ook maar te verwijderen.Het is inmiddels wel duidelijk dat jullie het fatsoen niet hebben om even fatsoenlijk te reageren en zo hoog met jullie hoofd in de wolken zitten dat de schreeuw van het volk totaal aan jullie voorbij gaat.Hopelijk doet het volk dat straks ook als duidelijk wordt wat jullie al die tijd niet lieten zien.Hopend dat jullie toch nog tot inzicht komen voor jullie eigen zieltjes.

1 opmerking:

Chela zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.